mandag 5. februar 2018

P4 - Dag 3 - 2.2.18

P4 - Dag 3 - 2.2.18
Coop Extra Tyristrand

Dag 3 startet jeg kl. 09:00 som vanlig. Jeg ble bedt om hjelpe en medarbeider med frukt- og grønnsaksdisken, så jeg plasserte ut varene, imens hun fant varer jeg skulle plassere. Det var ikke så mange varer å starte med, siden disse var fra kjølerommet til butikken, og de nye varene skulle komme seinere denne dagen. Imens jeg ventet på de nye varene, så ryddet jeg hyller rundt i butikken. Dro fram varer som var for langt bak, tok ned bokser med varer ned fra hyllene om det begynte å gå litt tomt, osv.
Når de nye varene kom, så fylte jeg opp frukt- og grønnsaksdisken, og utplasserte tørrvarer helt til kl. 14:00 da jeg var ferdig.
Det jeg selv har merket med kundebehandlingen her på Coop, er at vi ikke sier nei til å hjelpe kundene våre. Kunder har kommet opp til meg flere ganger og spurt spørsmål angående hvor varer er, eller hva varen inneholder. Jeg har desverre ikke klart å svare dem, men jeg ber dem om å vente litt, så jeg kan gå å hente en annen arbeider som vet svaret. De andre kollegaene har alltids stoppet med det de gjør for å hjelpe kunden. De er også veldig tålmodig med kunden, uansett om det kanskje tar litt tid å forklare produktet for dem.
Butikkarbeidene hilser ofte og tar en prat med kundene, grunnen kan kanskje være at vi har faste kunder som kommer fra nærområdet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar